wife lovers

Menu
yourporn videos all chaps love sex with busty doxies.

Cennik usług i produktów

Pakiety opieki informatycznej:

Zachęcamy naszych klientów do zawierania zryczałtowanych zadaniowych umów serwisowych na obsługę informatyczną. (miesięczna cena obsługi informatycznej Państwa firmy jest stała, niezależnie od ilości interwencji)

Przygotowaliśmy dla Państwa pakiety standardowe:

W ramach pakietu “STARTER” 

  • serwisowanie do 9 stanowisk roboczych
  • serwisowanie do 2 serwerów fizycznych
  • administracja serwem pocztowym, serwerem WWW, FTP
  • administracja systemem kopii zapasowych

Dostępność usług w dni robocze od 09:00 do 17:00

Czas reakcji:

  • zdarzenia blokujące pracę do 4 godzin
  • zdarzenia pozostałe do 1 dnia roboczego

W ramach pakietu “OPTYMALNY” 

  • serwisowanie do 24 stanowisk roboczych 
  • serwisowanie do 5 serwerów fizycznych
  • administracja serwem pocztowym, serwerem WWW, FTP, VPN
  • administracja systemem kopii zapasowych
  • administracja smartfonami: android

Dostępność usług w dni robocze od 08:00 do 18:00

Czas reakcji na zgłoszenie:

  • zdarzenia blokujące pracę do 2 godzin
  • zdarzenia pozostałe do 6 godzin

W ramach pakietu “INDYWIDUALNY” 

Jeżeli proponowane pakiety nie odpowiadają Państwa wymaganiom,
przygotujemy ofertę “INDYWIDUALNĄ” specjalnie dla Państwa firmy.

W tym celu prosimy o kontakt.

Usługa “INCYDENTALNA” 

  • 100zł netto za przyjazd specjalisty do siedziby firmy na terenie Warszawy, w tej cenie pierwsza godzina
  • 100zł netto za każdą następną przepracowaną godzinę
  • prace zdalne niewymagające przyjazdu osobistego  – 80zł netto/h
  • naliczanie co 30 minut

Sage Symfonia 2.0 demo i Symfonia ERP demo

Cenny na produkty Sage zależą od wielu czynników.
Oferta cenowa jest przygotowywana indywidualnie dla każdego klienta po przesłaniu zapytania z ilością potrzebnych licencji na każdy z modułów.

W ofercie znajduje się między innymi:

  • Symfonia Mała Księgowość

Mała Księgowość przeznaczony do prowadzenia każdej formy uproszczonej księgowości. Dzięki rozszerzeniu funkcjonalności o moduł Płace, będziesz mieć możliwość rozliczania płac zatrudnionym pracownikom. Automatyzuje podstawowe czynności, dzięki czemu poprawia efektywność codziennych działań. Bieżące aktualizacje programu dostępne w abonamencie zapewnią firmie bezpieczeństwo prawno-podatkowe.

  • Symfonia Handel

Sage Symfonia Start 2.0 Handel to program dla firm handlowych i usługowych, które rozliczają się uproszczoną księgowością oraz prowadzą magazyn. Podpowiada kolejne kroki niezbędne do wystawienia dokumentów, dzięki czemu usprawnia pracę. Wspiera zarządzanie promocjami  oraz umożliwia łatwy dostęp do niezbędnych informacji.  Bieżące aktualizacje programu dostępne w abonamencie zapewnią firmie bezpieczeństwo prawno-podatkowe

 

Sage Symfonia Start 2.0 – demo i dokumentacja programów do pobrania:

Program Data aktualizacjiInstrukcje
Mała Księgowość 2017
15.12.2016Instalacja programu
Zakładanie nowej firmy
Rejestracja i Aktywacja
Podręcznik użytkownikaOpis zmian w programie
Handel 2017.a
15.12.2016Instalacja programu
Zakładanie nowej firmy
Rejestracja i Aktywacja
Podręcznik użytkownika
Opis zmian w programie
Faktura 2017.a
15.12.2016

Instalacja programu
Zakładanie nowej firmy
Rejestracja i Aktywacja
Podręcznik użytkownika
Opis zmian w programie
Sage Asystent 2017.a
10.11.2016Instalacja programu
Opis zmian w programie


e-Dokumenty 2017
5.10.2016


Instalacja programu
Zakładanie nowej firmy
Rejestracja i Aktywacja
Opis zmian

e-Deklaracje 2017
5.10.2016

Instalacja programu
Rejestracja i Aktywacja
Opis zmian

e-Handel 2017
20.10.2016


Rejestracja i Aktywacja
Podręcznik

System Symfonia 2.0 tworzą cztery moduły podstawowe, realizujące cztery zasadnicze potrzeby grupy docelowej:

  • Symfonia 2.0 Finanse i Księgowość

Finanse i Księgowość to moduł do prowadzenia pełnej księgowości. Umożliwia realizację wszelkich operacji księgowych i efektywne zarządzanie kondycją finansową firmy.

  • Symfonia 2.0 Kadry i Płace

Kadry i Płace to moduł do wygodnego prowadzenia ewidencji elementów kadrowo-płacowych. Umożliwia obsługę wszystkich form zatrudnienia oraz rozliczenia z US i ZUS.

  • Symfonia 2.0 Handel Sprzedaż i Magazyn

Handel to skuteczny sposób na zwiększenie efektywności działań handlowych. Ułatwi prowadzenie działań sprzedażowych oraz obsługę magazynu.

  • Symfonia 2.0 Środki Trwałe

Środki Trwałe to moduł do szybkiej ewidencji i amortyzacji środków trwałych. Ułatwia kontrolę nad majątkiem przedsiębiorstwa oraz automatyzuje wiele czynności.

 

Sage Symfonia 2.0 – demo i dokumentacja programów do pobrania:

Program Data aktualizacjiInstrukcje
Finanse i Księgowość 2017.a
15.12.2016Podręcznik użytkownika
Instalacja Programu
Zakładanie Nowej Firmy
Rejestracja i Aktywacja
Instrukcja dot. sprawozdań finansowych
Opis zmian
Integracja 2017
5.10.2016




Handel 2017.a
(Sprzedaż i magazyn)
15.12.2016Podręcznik użytkownika
Instalacja Programu
Zakładanie Nowej Firmy
Rejestracja i Aktywacja
Opis zmian

Handel 2017.a
(Sprzedaż)
15.12.2016Podręcznik użytkownika
Instalacja Programu
Zakładanie Nowej Firmy
Rejestracja i Aktywacja
Opis zmian

Sage Asystent 2017.a
5.10.2016
Informacje o zmianach w programie



Kadry i Płace 2017.a
25.01.2017

Podręcznik użytkownika
Instalacja Programu
Zakładanie Nowej Firmy
Rejestracja i Aktywacja
Opis zmian

Środki Trwałe 2017
5.10.2016

Podręcznik użytkownika
Instalacja Programu
Zakładanie Nowej Firmy
Rejestracja i Aktywacja
Opis zmian

E-dokumenty 2017
5.10.2016

Podręcznik użytkownika
Instalacja Programu
Zakładanie Nowej Firmy
Rejestracja i Aktywacja
Opis zmian

E-deklaracje 2017
5.10.2016

Podręcznik użytkownika
Instalacja Programu
Zakładanie Nowej Firmy
Rejestracja i Aktywacja
Instrukcja wystawiania e-deklaracji
Opis zmian

e-Handel 2017
20.10.2016

Podręcznik użytkownika
Instalacja Programu

  • Sage Symfonia ERP Finanse i Księgowość

Sage Symfonia ERP Finanse i Księgowość jest modułem obsługującym pełną księgowość przedsiębiorstw, które są zobowiązane do prowadzenia ksiąg rachunkowych w oparciu o zakładowy plan kont. Twojej firmie zapewni efektywne zarządzanie finansami przedsiębiorstwa, niezależnie od rodzaju prowadzonej działalności. Tobie da możliwość śledzenia kondycji finansowej firmy i natychmiastowego reagowania na zmiany.

  • Sage Symfonia ERP Kadry i Płace

Sage Symfonia ERP Kadry i Płace obejmuje całokształt zagadnień związanych z obsługą kadrowo-płacową pracownika. System pozwala na pełną ewidencję wynagrodzeń (umowy o pracę, cywilnoprawne) generowanie list płac, współpracuje z systemami bankowości elektronicznej oraz umożliwia księgowanie dokumentów w dowolnej strukturze układu kosztów. Dzięki Symfonii ERP Kadry i Płace zautomatyzujesz rozliczenia podatkowe oraz wystawianie przelewów z tytułu wynagrodzeń.

  • Sage Symfonia ERP Środki Trwałe

Sage Symfonia ERP Środki Trwałe jest modułem, który zwiększy efektywność zarządzania majątkiem Twojej firmy. Liczne raporty, ewidencja centrów kosztów czy historia środka trwałego dostarczą Ci cennych informacji zarządczych i zmniejszą ryzyko popełnienia błędów. W ERP Środki Trwałe raty leasingowe są automatycznie dzielone na kapitał i odsetki zgodnie z Międzynarodowymi Standardami Rachunkowości. Moduł uwzględnia również ograniczenia w podatku VAT przy zakupie pojazdów.

  • Sage Symfonia ERP Handel

Sage Symfonia ERP Handel jest modułem, który zapewni Twojej firmie kompleksową obsługę obrotu towarowego. Nasze rozwiązanie jest elastyczne i łatwo je adaptować do potrzeb Twojej działalności. Dzięki Sage Symfonia ERP Handel realizacja przyjętej strategii w obszarze sprzedaży stanie się łatwa i intuicyjna.

  • Sage Symfonia ERP Zarządzanie produkcją

Sage Symfonia ERP Zarządzanie Produkcją pozwoli Twojej firmie zoptymalizować koszty i poprawi efektywność procesów wytwórczych. Podniesiesz wydajność oraz efektywność kosztową procesów produkcyjnych, a dzięki temu będziesz mieć bezpośredni wpływ na rentowność firmy.  Sprawne zarządzanie poszczególnymi etapami procesu wytwórczego, takimi jak: definiowanie technologii, planowanie procesu, harmonogramowanie, rozliczanie oraz raportowanie przyczyni się do podniesienia konkurencyjności Twojego przedsiębiorstwa.

  • Sage Symfonia ERP Business Intelligence

Sage Symfonia ERP Business Intelligence ułatwia podejmowanie strategicznych decyzji biznesowych, opartych na wiarygodnych danych. To bywa kluczowe w zachowaniu ciągłości rozwoju przedsiębiorstwa. Teraz możesz mieć dostęp do wszystkich ważnych informacji w kilka chwil.

Sage Symfonia ERP 2017 już jest!

07.11.2016

 

Od 7 listopada 2016 roku dostępna jest najnowsza wersja programu Sage Symfonia ERP 2017.

Poniżej zmiany jakie wprowadziliśmy do poszczególnych modułów:

 

1. Sage Symfonia ERP Finanse i Księgowość

  • Zaktualizowano deklaracje VAT-7, VAT-7K i VAT-7D
  • Zaktualizowano deklaracja CIT-8 i załącznik CIT8/O
  • Dodano nowy załącznik CIT-BR
  • Dodano dwa progi odsetkowe w zależności od tego kto jest kupującym (osoba fizyczna, firma)
  • Dołączono opcjonalne generowanie załącznika ORD-ZU
  • Wprowadzono nową stawkę podatku od osób prawnych – 15%

 

2. Sage Symfonia ERP Handel

  • Dodano obsługę zaliczek walutowych w transakcjach krajowych
  • Poprawiono synchronizację rozrachunków, aby w HMF dostępna była informacja o rzeczywistych datach i kwotach poszczególnych rozliczeń
  • Wprowadzono płynne przesyłanie dokumentów z HMF do FKF na wspólnej bazie (bez konieczności wykonywania dwóch operacji przez użytkownika)
  • Dodano wyszukiwanie pełno tekstowe towarów w trakcie wystawiania dokumentów
  • Dodano wyszukiwanie pełno tekstowe dokumentów na liście
  • Usprawniono podpowiadania kursów walut obcych (kurs z poprzedniego dnia )

Jednocześnie zwiększyliśmy wydajność w obszarach:

  • Uruchamianie programu i otwieranie firmy
  • Wystawianie wielopozycyjnych dokumentów w HMF
  • Wczytywanie, filtrowanie, sortowanie na kartotece kontrahentów

 

3. Sage Symfonia ERP Kadry i Płace

  • Wprowadzono zmiany w sposobie odliczania składki zdrowotnej w związku z uchwałą Sądu Najwyższego (Sygn. akt III UZP 18/15).
  • Współpraca z aplikacją SODiR OFF-line
  • Rozliczanie ZUS ZLA w okresie wyczekiwania
  • Świadectwo pracy – wykazywanie okresów nieskładkowych
  • Dodano komunikat o braku okresu pomocniczego rozliczającego zasiłki macierzyńskie
  • Zmodyfikowano raport „pracownicy z wynagrodzeniem niższym niż minimalne”

Wymagania techinczne Sage Symfonia ERP 2017

Opis zmian

  • Microsoft SQL Server + licencje SQL CAL
  • Pervasive SQL Server
  • Sage e-Deklaracje
  • Sage e-Przelewy
  • Sage e-Box

Optymalizacja kosztów w obszarze operacji elektronicznych e-Box to pakiet funkcjonalności wspierających operacje elektroniczne. Pomaga obniżyć koszty funkcjonowania firmy i oszczędzić cenny czas. Składa się z aplikacji e-Dokumenty i e-Deklaracje, które zapewniają obsługę e-dokumentów, e-deklaracji oraz e-przelewów.

 

e-Box jest rozszerzeniem dla całej linii Sage Symfonia 2.0. To pakiet funkcjonalności gwarantujący bezpieczeństwo prawne w obszarze działań/operacji elektronicznych. Jego zawartość stanowią elementy związane z obsługą e-dokumentów, e-deklaracji, e-faktur oraz e-przelewów. Planowany rozwój tego pakietu przewiduje aktualizacje zapewniające poczucie bezpieczeństwa w obszarze operacji elektronicznych poprzez dostosowanie ich do zmian prawnych. Aktualnie w ramach produktu e-Box zawarte są aplikacje: eDokumenty i e-Deklaracje, które wymagają odrębnej instalacji i aktywacji.

  • Sage e-Audytor

Sage e-Audytor to platforma, dzięki której można weryfikować poprawność danych wygenerowanych w Jednolitym Pliku Kontrolnym.
Rozwiązanie jest przeznaczone dla wszystkich przedsiębiorstw, bez względu na rodzaj używanego oprogramowania, wielkość firmy czy branżę.

  • Sage BI (Business Intelligence)
  • Sage Analizy Finansowe

Szybko analizuj kondycję finansową firmy

Analizy Finansowe, we współpracy z Sage Symfonia 2.0 Finanse i Księgowość, przyspieszają uzyskiwanie i analizowanie danych finansowych przedsiębiorstwa. Pakiet gotowych raportów oraz możliwość definiowania własnych zestawień usprawni proces śledzenia kondycji finansowej firmy.

Najważniejsze cechy i kluczowe funkcjonalności:

  • Szybsze uzyskiwanie i analiza danych finansowych.
  • Wzorcowe zestawienia i raporty.
  • Elastyczne zarządzanie danymi.
  • Zaawansowana współpraca z MS Excel
  • Sage Asystent

Sage Asystent to aplikacja dla biur rachunkowych umożliwiająca sprawne zarządzanie dostępami pracowników biura do aplikacji Sage oraz szybką i sprawną pracę z wieloma Klientami jednocześnie, m.in. zapewniając uruchomienie aplikacji Sage z poziomu listy Klientów, bez konieczności ponownego logowania do właściwego modułu.

  • Sage Connect

Bezpośrednia wymiana danych z biurem rachunkowym
Sage Connect to funkcjonalność stworzona z myślą o wspieraniu współpracy pomiędzy firmą i obsługującym ją biurem rachunkowym. Służy do elektronicznej wymiany danych bezpośrednio pomiędzy systemem sprzedażowym w firmie, a systemem finansowym w biurze rachunkowym. Zarówno Klient, jak i jego biuro rachunkowe wzajemnie będą informowani o statusach przesyłanych dokumentów. Może być także wykorzystany w wsparciu współpracy w firmie wielooddziałowej.

 

Program Data aktualizacjiInstrukcje
Mechanizm Integracji 2017
09.06.2016

Serwer kluczy sprzętowych
12.02.2015Dokumentacja do klucza

Klient serwera kluczy
21.10.2014


Narzędzie do wysyłki JPK
10.11.2016
Dokumentacja